Wednesday, October 7, 2015

BF n GF orhh so sweet

Kisah sedih antara sepasang couple :( :( 
Pada satu hari si gf menghantar
mesej kpada bfnya ..
Gf : Biy? kau sayang akuu?
Bf : Sayang.
Gf : Kenapa kau sayang aku?
Bf : Sebab sayanglah.
Gf : kau ikhlas tak dgan aku?
Bf : Ikhlas.
Gf : Kau ada curang tak?
Bf : Tak lah!
Gf : Okay sayang kau biyy :')
Bf : Okay.
Keesokan harinya si gf pun
menghantar lagi mesej kepada
bfnya ..
Gf : Biyy kalau besok aku takde lagi
kau sedih tak?
Bf : Kenapa cakap macam tu?
mestilah sedih.
Gf : Takde papelahh. aku nak kau
tau aku sayang kau .. aku tak
pernah curang dgan kau .
Bf : Yeke ni?
Gf : Sumpah biyy!
Si bf tak reply msg si gf .. si gf pun
menghantar satu lagi msg .
Gf : Aku ada something untuk kau
biy . jumpa esok okay :')
Si bf tetap tak balas msg si gf. Dua
hari selepas tu si bf tunggu msg dari
gfnya. Tetapi satu msg pun tak
diterimanya . Lalu si bf pun
menghantar msg kpada gfnyaa.
Bf : Weyy sayang!
Si gf tidak balas msg si bf .. si bf pun
mnghantar msg lagi ..
Bf : Sayang! mana kau ni?
Si bf pun pelik kenapa gfnya tak
balas msgnya . si bf pun berhasrat
ke rumah gfnyaa ..
*depan rumah gf*
Bf : Assalamualaikum !! aina adaa?
5 minat selepas tu kawan si gf pun
keluar ..
Kawan Gf : Waalaikumusalamm ..
kau bf aina eh? kau carik dia ke ?
hmm kau tak tau ke dia excident
malam tadi . Dia dah meninggal
duniaa *sambil menangis*
Bf : Apa! kau cakap betul-ii !
Kawan Gf : Ya allah betul dia ada
hadiah nak bagi kat kau malam tu
tapi tak sempat *sambil hulurkan
kotak kecil*
ambik ni .
Lalu si bf pun membuka kotak
tersebut dan terdapat sepasang
baju couple dan surat ..
*surat*
Biyy .. syg belikan baju ni khas
untuk biy walaupun tak semahal
dan semewah baju lain tapi syg
harap biy dapat terima and
jadikannya sangat bermakna buat
biy. Syg nak sangat tengok biy
pakai baju ni . Syg harap satu hari
nanti biy akan pakai baju ni dgan
org yg biy sayang. Syg tau biyy ada
yang lain semasa biy dgan syg
couple . syg tak marah sbb syg
sayangkan biy ..
Bf : *terduduk menangis*
‪#‎Hargailah‬ seseorang itu .. terimalah
dia seadanya .. janganlah nanti
menyesal tak sudahh :') bukan
senang nak dapat orang yang betul-
ii jujur ikhlas sayangkan kitaa.

No comments:

Post a Comment